lördag 20 juli 2013

Semestern goes on!

Tjo, två veckor har gått på semestern, såå skönt att vara ledig.

I torsdags var jag och mannen på MTB- tur. Om vi nu ska vara med i HAR- multisporttävling behöver vi ju träna också, tillsammans.

Tyvärr var vi inte synkade från början, han var på dåligt humör ( brukar ju ge sig när vi väl kommer iväg så jag tog risken )

Vägen vi hamnade på var allt annat än åkbar. Push-bike heter det tydligen på multisport språk, man släpar och bär cykeln, så säger min "multisport granne" iaf. Stockar, stup, branter, vatten och spångar. Bränn nässlor höga som träden "kittlade" på benen. Vilse var vi också...

Kom tillslut på rätt väg och hamnade i ett hav av smultron och mannen mjuknade direkt. Good!

Försöker mig även på lite löpning, men det går minst sagt tungt.

På måndag åker vi tjejer på Stockholms resa, vi ska b la se Rihanna och bara njuta. Har även en resa till Iggesund att se framemot och Gyllene Tider konsert. Senare i slutet på aug åker vi ner till Malmö för att titta på EM i fälttävlan och hejjar fram Frida och Herta.

Nu hoppas vi på att solen hittar fram igen.

Delar med mig av semesterkossorna vi såg på kvällskvisten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar