måndag 14 oktober 2013

En tanke, ett ord, en kram!

Döden...ett sånt starkt ord. Men Livet borde ju vara ett starkare ord!

Det sägs och skrivs så mycket fint om en person som mist sitt liv på jorden. Men varför är vi inte mer uppriktiga mot varandra medan vi har varandra.

Många gånger kommer jag på mig själv att jag egentligen skulle velat sagt till en person att "jag har verkligen saknat dig" men ibland tar den vardagliga stressen över och man pratar flyktigt innan man rusar vidare. Varför?

Jag har blivit bättre på att tala om för mina närmaste vad de verkligen betyder för mig, men ibland kanske man borde säga det oftare. "Du är verkligen en snäll och bra vän/person som gör mig glad" hur svårt kan det vara?

Har även med åren förstått att jag inte betyder lika mycket för en del personer/vänner som jag en gång kanske gjort. Är inte lika viktig i deras liv som förut... Eller är det samma sak där, man kanske är viktig, men det sägs eller visas inte som förut? Vilket är ledsamt.

Vill bara säga ta vara på varandra, bry er om varandra, säg till varandra saker som man kanske ångrar "sen" att man inte sagt.

Låt den sista sekunden, innan ni rusar vidare, avslutas med en kram, ett vänligt ord, om det just den dagen känns att ni vill säga det, vänta inte! En kram betyder även så mycket.

Kram till er!

1 kommentar:

  1. Jag heter Anna Erickson från Stockholm - Sverige, jag är högskolelärare av yrke. Detta är en av mina lyckligaste dagar i mitt liv att dela med dig här hur jag fick min sanna kärlekspartner tillbaka. Dr. Oduduwa hjälpte mig med magiskt kärleksförtryck för att få min ex pojkvän tillbaka efter två års separering han är hemma till mig. Jag rekommenderar att alla kan få samma hjälp av honom genom att kontakta honom på: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Dr.Oduduwa har också begåvade krafter för att lösa kärleksförhållandet som följer; .....
    Love Magic spell för att upptäcka ny sann kärlek.
    * Magic Spell älskar att gifta sig i tid och vara lycklig.,
    * Love Spells, Win-Back Ex-älskare.
    * Magi för framgång och marknadsföring.
    * lycklig charm - BUSINESS STAR. Tillväxt i företagens ekonomi.
    * avdelningar - SKYDDSHAK. Skydda dig mot kidnappningar och mördare.
    * förbannelse upplösning, frihet från generation caurses.
    * andlig rening. Frihet från mardröm. Frihet från "dålig dröm"
    * fertilitetsmagi - Var gravid och föd ditt eget barn.
    skicka meddelande för att få en omedelbar lösning på varje äktenskap / förhållande hjälp; (Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera