fredag 5 oktober 2012

Skottlossning!!!

Jobb, stall, mat, sova! Ungefär så ser mina dygn ut förtillfället och jag gillar läget. Har kännt mig lite "insyltad" ett tag och mest inte gjort någonting, men har nu en del roligheter framför mig att längta till :-)

Har äntligen börjat känna mig bättre och ska nog ge mig på det som kallas träning snart. Kanske t om kan lura med älsklingen på en kortis löpis ikväll. Hade gärna hakat på morgonträningen imorse, men kan bli komplicerat att dra med sig hela barngruppen och frukost till suveräna Aerostep, vet inte om barnens föräldrar skulle bli så förtjusta heller!

Igår körde jag och sonen mamma/son tid. Vi tillbringade lite tid i Valbo för att åka vidare in till Church Street och äta gott. När vi sitter därinne vid ett fönsterbord knackade jag lite fint på fönstret, sonen frågade om jag kollade om det var skottsäkert...Strax därpå åker en polisbil utanför och och en polis cirkulerade gåendes. Efter en liten stund börjar det helt plötsligt smälla utav bara h*****e utanför, vi tittar på varandra och funderade om vi kunde se in i framtiden...Det visade sig att det var ett fyrverkeri nere vid ån och alltså ingen skottlossning som iaf jag trodde.

Ha en trevlig fredag alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar