fredag 23 november 2012

Träningsvärk-deluxe-redan!

Mina ögon dom glittrar
min mun den ler
men TRÄNINGSVÄRKEN i axlar
är det ingen som ser...

Är redan efter morgonens stenhårda crossfit-pass helt väck i axlarna. Var ska detta sluta? Kommer inte kunna röra mina armar imorgon. Vilket är lite synd (iaf för mannen) eftersom vi har stalltjänst imon med uppställning kl 07 hos hungriga hästar. Vet inte hur det ska gå om jag inte ens kan peka med handen! Tur jag har en barsk röst att ryta med!

Ikväll ska vi fira mamsen på hennes födelsedag och jag tror jag hittat den perfekta presenten. På jobbet har 2- åringarna redan lärt sig kalla mig
M-aaa-lin Jöback, undrar hur det kommer sig!!!

Trevlig fredag alla!


Aj, aj, aj, aj, aaaaaj!

1 kommentar:

  1. Mina axlar har också skrikit hela helgen men jag struntar i att lyssna....

    SvaraRadera