tisdag 17 juli 2012

Nu händer det



Hokuspokus och fidelej. Semestern kom som ett brev på posten när altanbygget behövde tid. Mannen o svärfar har legat i och snickrat så nu kan vi snart sitta ute fast inne nu när vi har sån fantastisk varm och solig sommar.

Dagen började med att jag sov över morgonträningen, f*n, vi som var så peppad. Tog en löptur på fm i det faktiskt fina sommarvädret. Löpningen var tung och jag fick leta efter motivationen. Men så kan det va och jag känner mig inte helt 100 i kroppen heller.

Nu på em har vi varit i stallet och fixat lite saker tills imon. Om nu allt går vägen så blir vi ponnyägare imon, vi håller tummar och tår.

Ikväll har vi turen att bli bortbjudna på grillat vilket passar oss perfekt denna kväll då schemat varit späckat. Tack! Tror jag börjar myset redan nu med ett glas ros'e. Sen ska jag hitta en lämplig förklaring till hur det kunde gå åt en hel travelbag Polly igårkväll...Schluuuut liksom!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

3 kommentarer: