söndag 17 februari 2013

Helgen

Startade fredagsmyset med att köra core-boll puls med mannen. Det slutade med att han nästintill ramlade av bollen för att magen skrek, härlig känsla, iaf för mig, hehe!

Härligt soffmys blev det på lö fm med vinterstudion. På em gav vi oss iväg på vinterlöpning i skogen med vår lånehund Aska. Inte direkt lättsamt att springa i mjuka skoterspår, jisses vad jobbigt.

Em fortsatte med tjejkväll och bastu. Sedan fylldes mitt lilla kök av matlagande tjejer och vi avnjöt sedan god mat till mello. Skön och avkopplande kväll, skönt att bara vara. Tack för det!

Idag är det min födelsedag. Planen var lunch för släkten, men fick ställa in firande då sonen är sjuk, vill ju inte smitta ner dom med elaka baciller. Själv har jag inte heller varit i form idag, huvudvärk som attan, fick bli soffan efter stallet och prommis med Aska. Fick gummiband av familjen så nu ska det töjjas, sträckas och jobbas och det ska jag göra i mina snygga träningstights, även de present, jihaa! Ska även hitta välbefinnande med min yoga bok som jag fick av fin vän.

Till kvällen blev jag överaskad av stallbrudarna som kom med pizza och sen blev det ponnyakuten. Gulliga dom.

Nu har jag promenerat hem med Aska som "flyttade" hem och nu ska jag  lägga lockarna på kudden och hoppas huvudvärken gett sig till imon.

Presenter från familjen.

Present från fin vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar