söndag 22 september 2013

Helgen

Fredag och egentligen vilken dag som helst när man är hemma hela veckan. Provade att springa på promenaden och det fungerade, men har hela tiden en konstig "håll känsla" på vänster sida som gör ont och det känns lite som lungorna är lite för stor under mina revben vid inandning, får helt enkelt hoppa över den andningen...

Hade trevlig och välbehövlig tjejsnack på lunchen, städade lite på em, den första riktiga städningen på dessa två veckor, för konstigt nog så har jag fått "väldigt" ont vid just dessa övningar...

På em, nyttig fika i solen och ännu mera tjejsnack. På kvällen stalltjänst och fix med prinsen eftersom det var tävling igår.

Upp tidigt lördag lasta prinsen och iväg till Torsåker. Många starter, Dip hade en bra dag och
hoppade alla hinder utan att stanna. Mysig dag med kanonväder. Kvällen fortsatte med goa vänner innan man somnade.

Idag hagdag i stallet. Hade varit roligt att följa med och cykla i Falun, men det vore ju synd om jag ramlade och slog mig för tillfället iaf. En promenad sen är det nog dags att förbereda sig för imon ska jag äntligen jobba.

Några bilder från lördagen.



Mormor psslar om Dip som har ätit godis och fått en brun mule!





 
Det bästa, rulla sig och träffa kompisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar