tisdag 4 december 2012

Först!

Idag räckte min tid till för spinning efter stall. 30 min, kort pass, bara trampa på...

NOT, idag var Mallan en fighter som besteg de högsta topparna. Startade med tunga växlar redan från start, höll sedan detta genom hela passet. Trycka, dra, tungt, jobbigt, svettigt som f-n, pust, stånk och stön, men jag höll ut. Det sved i låren, pulsen var hög, men jag trampade på. Ok, några rakstäckor bjöds det på, men annars TRYCKA, DRA, TRYCKA, DRA...Tror jag låg etta idag (satt längst fram) , härlig känsla! Avslutade med styrkan & stretch på combaten.

I söndags startade adventsutmaningen på Aerostep och mitt lag består av 3 Supergirls som tagit upp kampen om vinst! Utmaningen går ut på att samla så många träningsminuter som möjligt på Aerosteps pass under 5 veckor. Det lag som vinner får en varsin plats på Aerosteps konvent i april. Jag har antagit utmaningen har ni???

Nu njuta av lite glögg innan natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar