onsdag 19 december 2012

Hepp hepp adventsutmaning!


Det pågår som sagt en adventsutmaning på Aerostep. Stämningen är hetsk, ALLA kämpar stenhårt för sitt lag. Mitt lag Supergirls låg efter förra veckan på 1:a plats. Denna vecka har vi halkat ner till 5:e plats, till vissas stora glädje. För vissa (fick jag bokstavligen höra idag) ska göra ALLT för att krossa oss. Och tametusan, har de inte lyckats denna vecka!!!! 
 
Nu gäller varenda ynka minut. kom igen Supergirls go go go! Klart vi klättrar uppför igen, det är vi bra på, vi klättrade ju brant uppför idag i spinningsalen!!!
 
Det som är bra med denna utmaning är att det blir en otrolig varierad träning. Och det är ju precis detta som bästa Aerostep erbjuder, varierad träning av bästa slag.
 
Denna vecka har jag hunnit med core, spinning och kettlebell, det sistnämnda bokstavligen körde slut på mig igår, jisses, varenda muskel var slutkörd och jag har nog aldrig svettats så mycket på ett pass, pulsen steg i skyn, men såååå skönt efteråt!
 
Tur att det bjöds på div godsaker hos 40-åringen igår så man fick lite energi innan sänggående. Vad sägs om pepparkaks cheesecake...
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar