torsdag 13 december 2012

Välkommen helg

Har bidragit med några minuter till Suuuuupergirls i Adventsutmaningen idag. Först combat, med ena Supergirlen Maarit och även Camilla som körde några gamla godingar. Jag hade sedan core-passet och det var ganska många deltagare trots Lucia. Bevisade idag att det går att träna med kläderna bak o fram :-)

Imon är det fredag, som jag ser framemot denna helg. Fredagen tillbringas på jobbet sen ska jag och bästa Fia ha vår helkväll i hennes stuga med vin, mat och girltalk, so great!!!!

På lördag ska vi på Julgala och jag har äntligen date med Jöback :-) Det var ett tag sen vi sågs nu, hoppas han minns mig...

Söndag ska Ida träna dressyr för Tina och kanske hinner vi med Valbo, fast det är bara kanske!

Nu glögg och lussekatt, har blivit några sånna idag, men så är det ju lucia engång om året oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar