fredag 28 juni 2013

Fredag

Uppe tidigt. Åkte tidigt. Tränade tidigt!
Träning före öppning har nog aldrig hänt eller det har aldrig hänt! Men har man morgonpigga vänner så funkar det.

Sedan dusch på jobbet, själv i hela stora huset, hur tänkte jag där? Snart började barnen ramla in and off the day goes.

Slutade tidigt och åkte direkt till stallet och ut i skogen på Thello som jag är hästvakt åt. Det låter ju smidigt och enkelt, men det är 100 saker som ska fixas innan man väl sitter i sadeln. Vädret slog om och jag kunde rida i bara linnet.

När jag kom tillbaka skulle Ida lagom ut på terrängen, där jag hängde innan det var dax att em fodra. Hann med lite mat innan det var dax att natta hästar.

Imon väntar avslutning på Idas terrängläger, ridning och avslutar kvällen hos bästa Ann som har 40-års fest.

( För de som blev förvirrad/överraskad, jag är inte gravid. Bara mycket av det goda...)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar