onsdag 28 december 2011

God fortsättning

Ja man skulle ju kunna tro att jag snöat inne, men så är inte fallet, här är gräsmattorna gröna.
Julafton startade med mysmorgon på höloftet i stallet med en överlycklig Ida som fått blivit foder på skötarhästen i julklapp. En tur i Silverdalen till häst innan det blev dusch och hem till H & C för julfirande. Mat, Kalle Anka och tomten, hem senare med glada och nöjda barn. LYCKA!

Juldagen hade vi stallet och Ida red Leon. Väl hemma lekte jag elektriker och åkte på en rejäl kyss kan jag intyga, trasig lampa i ljusslinga gjorde att jag fick en stöt. Åkte rakt in i soffan och slog i ryggen rejält, vilket skit. Nu blir det massage och linement samtidigt som jag får tänka på vissa rörelser.

Dagarna har tillbringats mycket i stallet, men har även hunnit med en del träning. Testade även stepup-pass igår, väääldigt längesen sist, men jobbigt var det. Gry och jag håller även för fullt på att sätta ihop ett nytt core-pass till vårterminen. Imon ska vi köra för chefen så vi får väl se hur mycket ändringar det blir eller så är det helt enkelt super. Bra musik kan jag lova iaf.

Ida
och
Leon

Nu blir det en date med grannen och kanske något gott i glaset :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar