torsdag 8 december 2011

Snabb uppdatering Julkalender


Varför inte lägga till en sak till i vardagen som ska göras! Nejdå, tyckte väl att detta lät lite roligt i brist på annat skrivande om min vardag. Något nytt och kanske fjortisaktigt, men...Hittade den på Jessicas blogg och kör väl på, ligger som sagt lite efter. Tack för tipset Jessica.

1. Julpynt
2. 10 fakta om dig
3. Saker du alltid bär med dig.
4. Andra Advent
5. Något du har bakat
6. En hemsida du besöker med jämna mellanrum
7. Visa ditt hem / en del av ditt hem.
8. Något du själv har gjort
9. Den bästa julklappen att ge bort
10. Ett screenshot av skrivbordet på din dator
11. Tredje Advent
12. Visa ditt hem utifrån / din gata
13. En bild du har tagit
14. En bild av dig idag
15. Något som du är stolt över
16. Din största önskan
17. Julklappsönskelista!
18. Fjärde Advent!
19. Ett YouTube klipp som du gillar.
20. En jultradition
21. De 10 låtarna som du lyssnar mest på för tillfället.
22. Saker hemma som du inte kan leva utan
23. Vad gör du idag?
24. Julmys
25. Vad fick du i julklapp?
26. Dagens outfit
27. Vad åt och drack du sist?
28. Nyårslöfte?
29. Var är du om fem år?
30. Nyårsstämning
31. Gott nytt år!

Lucka 1 Julpynt










Lucka 2 10 Fakta om mig, hjälp!
1.Har en underbar familj
2. Rädd för clowner.
3. Mörkrädd
4. Ingen fiskälskare
5. Förskollärare
6. Hästtjej
7. Tränar gärna
8. Höjdrädd
9. "Gömmer ibland det jag shoppat" (Urbans kommentar, men ok)
10.Tycker mycket om heminredning

Lucka 3 Saker jag alltid bär mig mig
Bär väl aldrig något med mig hela tiden förutom trosor och bh, men telefonen hänger ju gärna med.

Lucka 4 Andra advent
Ingen rolig dag att minnas. Sov gott Tera <3

Lucka 5 Något jag bakat
Händer väl att jag gör en pollykaka. Dock inte denna dag.

Lucka 6 En hemsida jag besöker med gämna mellanrum
Aerostep company


Lucka 7 Visa dit hem eller del av ditt hem



Lucka 8 Något jag själv har gjort
Målat div saker i mitt hem.

1 kommentar:

  1. Jag tycker också att clowner är läskiga - och hänger ibland in kläder i garderoben som jag har shoppat för att säga när min man frågar: "Har du köpt ny tröja?"
    -Nej den här har jag haft lääänge ;)
    Undrar varför man gör så? Min syster gör likadant :)

    SvaraRadera