söndag 18 december 2011

Gulligaste granen ever

 
Himmel vad dagarna går fort, hinner inte alls det jag ska. Det ska handlas, planeras, pysslas och idag även klä granen. Fast att klä granen är bland det mysigaste jag vet. I år blev det nästan en bäbisgran, jättegullig. Helgen har iaf varit allatiders. Även denna fredag em/kväll tillbringades i Valbo, men nu för sista gången innan jul. Klar med alla julklappar och klädinköp till barnnen i jul. Yeah!

Lördagen startade jag upp med att ha ett core-pass på Aerostep och sedan fortsätta några timmar till för träning av nytt core-program. Em tillbringades i kyrkan med julkonsert och där satte den riktiga julkänslan in, middag och rolig film som jag däckade i soffan till.

Idag vaknade jag tidigt och väckte mannen lite fint med en undran om en promenad i vinterskrud. Han var inte lika pigg på det som jag så jag fick gå själv. Stallet med dottern som skulle rida ut på pigg stark häst och hade lite pirr i magen. Det hela gick iaf bra. Lite träning på em innan det blev middag hos mormor. Sen klä granen bla bla bla bla...

Kalendern blir uppdaterar såhär i efterhand.

Lucka 15 Något du är stolt över
Självklart mina barn! Är ochså stolt att jag tog mig igenom högskolan som småbarnsförälder.

Lucka 16 Din största önskan
Det är ju såklart att min familj får hålla sig frisk.

Lucka 17 Julklappsönskelista
Vi ger ju inte julklappar till varandra utan lägger pengar på barnen, men...om jag skulle önska mig något så kan listan bli låååång. T ex en såndär eldkorg, som man eldar i eller varför inte en spahelg.

Lucka 18 Fjärde advent
Gladare än andra och tredje. Träning, stall, mat hos mormor och klä granen.

Tjing, 6 dagar kvar till jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar