onsdag 30 maj 2012

Vad?

Har idag varit på flera restauranger, dessa läckeheter
serverades på en av dom.

På lördag är det dax för Siljan runt. Tyvärr känns allt bara jobbigt och tveksamt. Cyklingen känns sådär, motivationen sådär, planeringen: out of buisness. Vet inte vad det är med mig, men jag glömmer, tappar bort saker, letar efter ork och motivation.

Försöker få ihop logistiken till lördag vilket säkert inte är så svårt som det verkar. Kanske är det jag som gör det svårt, men det känns som jag inte har kontroll riktigt, jobbigt!

Har iaf städat ur vagnen nu ikväll, ett steg närmare. Hoppas jag hittar motivation om inte annat kan det ju vara skönt att komma bort över helgen. Men först ska allt packas, maten ska lagas, jag ska jobba, hinna med ditt och datt. Hmm, är det verkligen skönt att komma bort? Kanske lika bra att stanna hemma eftersom verkar är så jobbigt...

Sen oroar jag ihjäl mig över Leon, hur ska det bli? Ledsen dotter, ledsen jag...

3 kommentarer:

  1. Men gumman då. När får ni veta då? Hur det blir med Leon?

    kramen

    SvaraRadera
  2. Tror du svarar på det själv i inlägget varför du tappar och fumlar och har dig!
    Det är ju lite mycket nu. Sen står ju inte världen och faller om du INTE cyklar på lördag. Å andra sidan kan det vara skönt just nu att tänka på nåt helt annat och komma iväg en sväng! kram på dig/er!!!/anna

    SvaraRadera
  3. Håller med Anna! Strunta i cyklingen om du bara känner dig stressad.. Dessutom verkar ju vädret bli allt annat än behagligt på lördag. Jag har en här hemma som också tvekar inför loppet. Kramar till dig <3

    SvaraRadera