tisdag 28 maj 2013

Gaaahhhh!

Måtte maj och halva juni vara slut snart! Det är SÅ mycket nu!

Mycket roligt att se framemot och det är jag glad för. Men även mycket saker som ska ordnas, man ska vara med på det ena och det andra, visst, mycket roligt även där, tillika ska det planeras, betalas, anmälas, skjutsas, hämtas...logistik, hela tiden! Vara trevlig!

Håller fortfarande på med grönt kort, som verkar ta en evighet. Många timmar går som man egentligen inte har tid med.

Skulle behöva vara på flera ställen samtidigt. Hemmet har kraschat för länge sen, berg med disk, dammråttorna attackerar, smutsigt och fy f-n. Skulle behöva en städerska, fönsterputsare, tvätterska, vikatvätterska, läggainigarderobenska, handla-lagamaterska.

Hinner inte träna som jag vill, hinner verkligen inte, frustrerande! Mannen fattar ingenting, om det är så jobbigt tänk bort några saker då... Hur svårt kan det va??? Jo, det ska han veta, j*****t svårt, ibland stört omöjligt!!!

Har inte haft den bästa dagen på jobbet idag heller. Det är sånna här dagar man inser vilket ansvar man har som pedagog när man jobbar med barn. Många tankar som virvlar runt.

Men jag kan bocka av en grej som hängt över mig, dotterns examenskläder ( skräcktimmar i Affärer), check, klart, YES :-) Fast det gick ovanligt bra och fort hatar jag Valbo idag också, vill helst slippa stället. Insåg idag att jag varit till Valbo/Gävle 5 dagar av 8 den senast veckan, helt galet! GALET!

Snart har halva juni gått och det är sommarlov och inte jättelångt till semester. Imon kväll får jag även pussa på sonen lite eller kanske inte. Han kommer iaf hem och det känns bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar