söndag 19 maj 2013

Träningsdag med Team Hofors

Helt knäckt!!! Är det åldern, är det stressen, är det... VAD?????????
För 2 veckor sen jag fick mitt nya mastercard eftersom mitt förra var...borta. Nu är hela plånkan...borta...igen!!!!

Blir galen, så frusterande...så enerverande...så...Har brutit ihop hela dagen...i omgångar- SKIIIIIT!
Tröst äter chips, jag som inte ens tycker om chips!

Igår hade Team Hofors sin årliga träningsdag. En kanon dag med otroligt somrigt väder.

Mountainbike, orientering och avslutade eftermiddan med crossfit/löpning.

Tyvärr fick jag ont i ryggen när jag cyklade, det är vekryggen som spökar, måste träna mer rygg!
Nyttig och bra cykling.

Efter cykling, orientering. Jag och Ann drog iväg med karta i hand. Vi tyckte väl efter ett tag att vi hade tagit oss väldigt lång mot första kontrollen, men men, vi stannade flera gånger och kollade in kartan och tyckte det var lite konstigt att inte grabbarna kom ikapp!!! Vi hade just ingen koll alls, utan hade sprungit förbi kontrollen med 1,5 km...insåg vi tillslut! När vi väl kom fram till  första kontrollen ringde de och efterlyste oss. Banan skulle fågelvägen bara vara 3 km. Vi hann 1 kontroll, The one and only!

Sedan ett jättesvårt cykelparti (för mig) med mannen för att plocka ner kontroll. Där lyckades mannen ramla i ett dyhål och det brast fullständigt för mig vilken inte var uppskattat...

Lunch!

Sedan löpning/cykling till slingan där vi körde funktionella övningar varvat med löpning. Lite trötta var vi och det blev många skratt mellan övningarna. Vi håller alla tummar och tår att humlan hämtat sig från kraschen. Triceps dips/ hand release pushups, mountains  climbers/ cross-fit situps, utfallssteg x20/burbees x5 x 4, sidoplanka/statsisk raktabata.

Bastu, dusch och hockey- Transport till Vitsippan med grillning och mello.

Mycket bra dag. Tack paret Karlsson och grill hos Gustavsson/Berggren (fortfarande så långt att skriva dubbelnamn...)

Vet ni...tog en paus i bloggandet och letade desperat efter plånbok...jag hittade den, JAG HITTADE DEN! Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar