torsdag 25 mars 2010

Återfall!

Jaha, så var det dax, har varit duktig och hållt mig lääänge nu.

De som känner mig vet att jag har haft en svår last som jag jobbat hårt på för att sluta med. Ja, det kanske låter allvarligare än vad det är, jag vet, MEN ack så svårt att låta bli.

Nätterna var värst, vaknade och kände den obehagliga känslan måste ha, nu! Kämpade förvivlat för att hålla emot. Intalade mig själv att det blir inte bättre om du kliver upp, masar dig fram till trappan, håller dig i ledstången så knogarna vitnar för att inte ramla i mörkret, går på ena sidan av alla trappsteg för att motverka "knarret", smyga förbi sonens rum för att inte väcka honom och in i köket för att slutligen nå MÅLET!!! Som är...

...Bragopaketet!!! Dessa underbara, goda, spröda mördegskex som liksom smälter i munnen tillsammans med ett glas mjölk vid köksbordet i den mörka natten. MEN som jag, efter många möten och övervägningar med mig själv, valde att välja bort i mitt liv. Dessa tog idag överhanden och liksom bokstavligen brottade ner mig i soffan, tryckte ett glas mjölk i handen och slutligen "tvingade" mig att äta dom, fyy attan vad fult gjort!!!! MEN detta var bara en engångsföreteelse och kommer aldrig att hända igen! Eller hur!!!!

För övrigt idag ska jag till min goa mamma för lite tjejkväll. Min goa moster är här från västerås och vi och några fler ska träffas för lite tjejsnack eller tantsnack eller kärringsnack! Jag vet inte, i deras ålder kanske de vill att man kallar det tjejsnack, det låter liksom lite ungdomligare så. Japp, tjejsnack får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar