onsdag 31 mars 2010

Dygnet 30 timmar, eller...?

Idag har jag jobbat och mannen har varit hemma och vabbat.

Packade med mig träningskläder med förhoppning att hinna med combaten efter jobbet, vilket jag hade gjort om...inte mannen hade fått jour precis då, så jag fick snällt åka hem.

Det dröjde inte länge innan han kom hem och vi passade på att åka och handla lite påskgotta då brorsan var hemma med lillasyster. Tänk att ibland är de såna vänner och ibland slår det blixtar så man tror taket ska lyfta. Nu är påskhandlingen avklarad så nu är påsken så välkommen så!

Sen skulle det poppas popcorn och strykas Findus kläder för imon är det påskfest på jobbet. Jag ska gästspela som katten Findus med överaskning och dans kring riset...

Undrar varför dygnet inte har fler timmar, ibland (oftast) känns det som tiden inte riktigt räcker till för allt som ska göras, roliga som tråkiga saker. En sak är säker: Nu blir det till att lägga lockarna på kudden för imon ringer kl 05.00. Tuuuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar