onsdag 24 mars 2010

Combat med Pirat influenser


Tillbaka till jobbet idag efter två vab-dagar. Fullfart från det man klev innanför dörren, härliga barn som man har förmånen att tillbringa sin arbetsvecka med, för att inte glömma goa kollegor!

Idag hann jag med Combatpasset. Ny release nr 43, säger bara: Vilket program, vilken fart, vilken action, vilken styrka...! Oj, vad jobbigt, svettigt och roligt det var och som pricken över i:et får man i detta program leka självaste Kapten Jack Sparrow. Denna lätt ohyfsade, ständigt romdrickande, trots allt tursamme och onekligen charmfulle kaptenen som svingar sitt svärd i luften på jakt efter ungdomens källa och evig ungdom ja, kanske inte allt stämde in på mig idag, men jag svängde iaf mitt svärd mååånga gånger, jihaa!

Här bjuder jag på den fartfyllda versionen: The black pearl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar