måndag 18 juli 2011

Hemma

Efter en härlig vecka på Gotland är man nu hemma i regn och rusk. Men vad gör väl regn och rusk, man har ju semester!

Gotland bjöd på fint väder och även en regndag. Vi har hunnit med Visby ett par gånger, Blå lagunen, Kneipbyn och Tofta strand mm. Tofta bjöd på kanonväder, men dock kallt vatten. Vi blev luskammad x flera då lössen spökade, dock tog inga fäste i mitt hår och det beror väl på att de kör ihjäl sig i kurvorna, ha ha. Mycket skratt och tokigheter som vanligt med Fam Nilsson och ett och annat gott i glasen.

Hann även med ett par springturer på strandpromenaden i Visby och i Gotländska skogarna. En vurpa i skogen med skrubbat knä hann jag ochså med, lika chockad varje gång man ligger där...Hemma väntar nu tvätt och nedvarvning, vi åkte från Gotland 03.30 så det blev att kliva upp mitt i natta.


Två strandnjutare i Tofta


Igår körde jag ett efterlängtat combat-pass, jag måste verkligen prioritera tiden så fler combat-pass hinns med, det är ju så fantastiskt roligt. Svettigt, fartigt och jobbigt, speciellt för roooompan denna gång. Passade även på att varva ner med ett yoga-pass efter combaten, riktigt skönt fast på lite skakiga armar efter combat.


Idag verkar det bli en perfekt film-dag med soffläge eller mysa ner sig på altanen med tända ljus eftersom regnet fullkomligt öser ner, det är ju som sagt fortfarande semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar