fredag 29 juli 2011

Katten har sovmorgon, men inte jag!

Jodå, även denna morgon slog man upp ögonen kl 06. Konstigt eftersom vi gick och la oss sent. Jag har nu hunnit cyklat och matat katt, gosat och läst tidningen. Missen ville inte kommma in igår kväll, så hon kom in nu på morgonen och tar sig nu en välförtjänt sovmorgon. Har även hunnit varit upp till posten och hämtat mitt nya körkort och nu står äggen på kokning.

Kusinen med familj kom hit igår för att hämta husvagnen och det blev grillning och sedan mys vid brasan med grillning av marshmellos i lekparken med grannar.



Livskvalité vid brasan!

Moppisen blev glad att se mig imorse och tyckte nog att jag var lite sen eftersom hon tillbringat natten ute. Iof, klockan var ju 07,15! Nu ska jag se till att få liv i huset, tre tonåringar på nedre våning, Urban och Ida på övre och en familj i husvagnen.


Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar