tisdag 18 oktober 2011

Helgen var snabb...

...mycket snabb.
Fredagen bestod av fredagsmys med Linus eftersom Ida sov borta och mannen var på bastu med jobbet. Har upptäckt att fredagsmyset med mamman inte är lika uppskattat nu som förut, men vaddå, vi hann äta, stoppa i oss godis och prata om livet i allmänhet och det duger bra för mig.

På lördag fm spökade lite fjärilar i magen eftersom jag skulle köra mitt första core-pass på aerostep company. Passet gick bra och var riktigt roligt, hade även två instruktörs polare som naturligtvis skulle träna just det passat och detta gjorde mig nervös. Är väl bara att vänja sig, antar jag. Jag fortsatte sedan med ett pass combat och nytt program för mig, riktigt roligt program, meeer combat åt Mallan, det är ju så kul.

Kvällen vigdes till 80-tals party och det trixades med hår och smink. För att få till en frisyr som tillhörde 80-talet krävdes lite jobb må jag säga. Tvätta, föna, platta och till slut krusa till burret. Samt lite smink och passande kläder, check! En rolig kväll med Dance on the ceiling...
 Plattat och krusat var det här

Fler 80-talister äntrade partyt med div olika klädslar, bäst klädd var min kompis Maarit som verkligen körde på Flashdance och Lanefelt stilen det var verkligen kniiiip med tillhörande stringklädsel, sååå häftigt. You go girl!
 
Tyvärr blev inte söndagen behaglig på något vis då ett tråkigt besked nådde oss på natten. Nu håller vi alla tummar för Linus kompis som kämpar för sitt liv. Kämpa på grabben.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar