fredag 28 oktober 2011

Vip, tävling och imon åker vi!

Jamen varför inte sätta sig vid bloggen mitt i packningen för att öka stressnivån lite medan jag äter en värdelös grekisk sallad från en av alla hämtställen i Hoffan...

Igår var jag iaf på Vip-kväll på B-young. Det bjöds på smått och plock och olika drycker, t om vin, men jag drack bara alkoholfritt, riktigt mysigt att hasa omkring med ett glas samtidigt som man provade kläder. Blev dock inte mycket handlat för min del eftersom jag är så velig, men en mysig kväll med några goa tjejer blev det.

Idag har jag tittat på Ida när hon var med och hopptävlade med skötarhästen Leon. Jag känner igen mig i allt från att fixa hästen till att gå banan.


Ida var pirrig innan start och ska jag erkänna så var jag det ochså. Det hela gick iaf bra och hon var jätteglad efteråt. Kvällen för hennes del avslutas med spökövernattning i stallet och det bringar fram minnen hos mig när man skräckslagen försökte hämta andan med resten av alla kompisar som var smått hysteriska. Har en känning att jag kommer få ta bilen sent ikväll och styra mot stallet...

Innan start
Efter start

Imon drar vi iväg mot fjällen och det ska bli så skönt att andas fjälluft och njuta med familjen. Bra väder är ju inget hinder heller :-) Nu ska jag försöka hinna med att se lite på idol för "min Jöback" ska ju vara med och coacha idolerna. Kärlek till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar