onsdag 5 oktober 2011

Soffpotatis

Jag är en soffpotatis och det värsta är att jag trivs med det. Träningen senaste månaden är lika med nada, zipp, zero pga av diverse orsaker. Börjar äntligen bli lite bättre i förkylningen, men har fått en ny kompis, nämligen soffan! Utebliven träning medför att div annat fixas i hemmet och avslutas i soffan tidigare än annars om tillfälle ges, bekvämt och bra och bara tanken på löpning känns många mil bort. Men nu hoppas jag min "dåliga" vana övergår i mer sund användning och att kvällsfikat övergår till något nyttigare, men hur kul ä dä!

Imorgon och några dagar framåt är jag fölvakt igen och börjar smått längta efter bäbismule. Så söt och go och t om Urban smälte när han fick agera hästhållare häromdagen, yes. Imorgon har även dottern hoppning på schemat så det blir en riktig hästdag. Och jag har tidig dag på jobbet både torsdag och fredag, jihoo!

Kram i höstens alla färger!


1 kommentar:

  1. T.o.m. Urban smälte, vad härligt :)
    Gör absolut inget om man är soffpotatis ett tag bättre att få ur sig skiten och sen vara fit for fight igen. Du kommer snart igång var så säker finns säkert någon som drar med dig sig ut och sen är man fast igen.
    Trevlig Helg
    Kram Carina

    SvaraRadera