söndag 27 november 2011

Min träning-Kommunklassikern

I Hofors kommun pågår kommunklassiker varje år med start förra året. Man väljer att göra en halv eller hel klassiker. Sedan registrerar man sin träning träning och skickar in sina resultat. Mycket bra initiativ att starta upp då flera känner att det är roligare att motionera då. Jag valde helklassikern.

Helklassiker
Skidor 90 km
Cykling 300 km
Simning 3 km
Gå/spring 30 km

Halvklassiker: 
Skidor 45 km
Cykling 150 km
Simning 1,5 km
Gå/spring 15 km

Nu den sista nov ska sammanställningen vara inskickad.

Min träning:

Skidor: 184,1 km from 101204-110212
Cykling: 474,1 km (samt 480 min spinning) from 110509-111023
Simning: 5,6 km from 101218-110709
Löpning: 210,9 km from 101218-110906

Nu är det väl bara att ta tag i vinterns skidåkning bara snön kommer och bara jag blir frisk någon gång. Fler prover ska tas och igår satte halsont och huvudvärk in igen, om det inte ger sig snart kastar jag in handuken!!!



3 kommentarer:

  1. Nej nej vännen, inte kasta in handduken! Nu kommer snön och kylan alla bacilusker dör ska du se. Om inte annat så får jag ta med dig in till Gävle..... Kram kram Mari

    SvaraRadera
  2. Meeen är du fortfarande inte pigg...??=( Vad är det för ena elaka baciller du har i din kropp... Hoppas nu att kylan kommer så att alla baciller fryser bort så du får bli riktigt pigg igen. Sen vore det inte helt fel med snö för ljusets skull också.

    Kram på dig / Linda

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat med kommunklassikern! Klart du blir frisk, du är minst lika seg som bacilluskerna.
    /Marre

    SvaraRadera