onsdag 13 mars 2013

Bigfot- jag vill bli frisk!

Började denna dag med Tjorven och Skrållan på tv, helt ok faktiskt med sprakande brasa.

 
Börjar känna mig bättre i kroppen, men inte ok, orken tryter det lilla jag än ska göra. Längtar efter utedagar, våren, värme, vitsippor och löpning på leriga vägar med bajslukt i luften, men framförallt uppleva detta och vara PIGG! Har i helgen bara tittat på solen inifrån och varit bitter. Har verkligen tröttnat på att vara hemma nu, kollat igenom typ hela internet, film, sovit och börjar bli mer och mer rastlös.
 
Löser mysterier som Bigfoot - finns den bepälsade varelsen som går som en människa? Det finns alltså människor som tror stenhårt på teorin att det finns en sådan. De knackar i träd för att få till någon form av kommunikation.  
Testa själv, 5 knackningar...vänta....5 knackningar till. Skrik sedan som Ralf Gyllenhammar och invänta något sorts tecken, bedöm själva om det är Bigfoot, Yeti, Snömannen eller Bambi som svarar!
 
Fick iaf penicillin igår så det borde ju gå åt rätt håll kan man ju hoppas. Både jag och kollegan satt i väntrummet tillsammans och fick ett besök hos samma pillemariska doktor. Samma förskolebacill kanske...
 
Snart vår, Snart sommarbukett i vas! Längtar!



2 kommentarer:

  1. Krya nu! Yvonne och jag var nyss ute och gick, pratade om dig och bajslukten! :)
    Anna

    SvaraRadera