torsdag 14 mars 2013

21 år med älsklingen

Har bestämt mig för att jobba imon, om jag nu inte skulle få feber ikväll.

Provade att ta en promenad idag med den lydigaste hunden i världen, Aska! En lugn och stilla prommis upp för att kolla till prinsen i stallet som kom in igår och hade varit i strid...Nej, inte vet jag, men han hade några skråmor ovanför ögat som jag har svårt att tänka mig att han fåt dit själv. Lite avskav i isbjörnspälsen och öm, men annars rätt ok tror jag.

Han var mest irriterad att jag kom och klämde och hade mig mitt i hans lunch. Solen lyste, men inte var det nå varmt heller, men Aska var överlycklig att få springa och hon är nu en fullfjädrad stallvovve som hittar direkt till Dips box och lite överallt i stallet.


Firar 21 år med med älsklingen, som jag kallar honom, han kallar mig för "Loveklump" han har t om en bit refräng på en låt där jag är omnämd till just detta. Romantiskt va! Hursomhelst han får väl kalla mig vad han vill, rosor hade han med sig på lunchen iaf.

Puss och tack för rosorna!
LK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar