tisdag 26 mars 2013

För en gångs skull starkare!!!

Ingen vidare bloggerska ja elä. Tiden, orken och motivationen har inte funnits liksom.

Hur som helst jobbar och känner att orken börjar komma, jippie!I helgen körde jag och mannen mitt core-pass på hallen. Var ju ett tag sen jag körde passet nu och kände mig aningen "ringrostig". Passet satt fortfarande och även magmusklerna lyckades jag leta fram. Kändes otroligt roligt att träna och jag körde helt slut på mannen som inte verkade hitta sina magmuskler, hrmff!!! Härlig känsla, jag älskar när jag är starkare än han!!!!!! Han såg INTE lika kaxig ut efter passet som på bilden kan jag lova.

Igår körde jag passet på riktigt och det kändes riktigt bra, så roligt att vara tillbaka på banan och köra med min kollega och deltagare igen.

För övrigt så har vi världens keligaste isbjörn för tillfället, han ägnar just nu hellre tiden med att bli kliad och pussad på än att kasta sig över maten. Idag körde Ida och Dip backträning (förra inlägget) med puls och klättring i backe, bygga muskler på både häst och ryttare. Det måste ju även finnas muskler hos ryttaren för att orka hålla den korrekta sitsen, dessutom fick Idas ben sig en genomkörare idag. Själv agerade jag fotograf och statist som social träning i skogen som började skymma.

Nedan jag och prinsen agerar modeller, fint med vinter, men nu vill jag ha vår!

Foto: L Högnelid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar