onsdag 2 januari 2013

Adventsutmaning-sista veckan!

Lite ömma ben trampade igång spinningpasset!
Adventsutmaningen fortsätter och alla lag jagar minutrar, sista veckan nu.
 
Det har blivit en hel del träning.
 
Denna vecka so far: På nårsafton bjöd paret Persson på sin nyårsblandning- En gottpåse med div gobitar. Så fullt i salen att ett extra pass spinning fick sättas in. I min gottpåse blev blandningen Spinning- Functional moves- Kettlebells- och Bodystep. Hey yeah, va kul!
 
Det nya året startade även det med träning. Startade med Core - då jag och träningskompisen håller på att sätta ihop ett nytt pass till vårterminen. Härligt jobbiga övningar och skitbra musik, precis som det ska va. Sedan fortsatte det med ett B-fit pass på 45 min. Där jobbar man i stationer i intervaller med kort vila emellan  och går sedan till nästa station. Olika övningar så alla kroppens muskler får jobba, så skitjobbigt så man nästan kräks, men skönt efteråt.
 
Dagens träning blev Spinning puls. Hade svårt att komma upp i puls idag fast jag slet som ett djur. Benen något ömma och möra sen de senaste dagens träning, men tyckte jag hade bra tryck ändå. Full sal även idag på Spinningen. Go Aerostep Company, go adventsutmaning, go Mallan med de ömma benen, go Supergirls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar