torsdag 24 januari 2013

Teknik och galen vadslagning

Efter 4 dagar hemma börjar man lätt klättra efter väggarna. Men faktum är att huvudvärken inte ger upp så lätt. 2 av dagarna har även dottern varit hemma med envis huvudvärk.

Känner mig mentalt nere, men som vännen sa idag, det är ju mörkt och trist nu och jag tar hennes ord att snart går vi mot ljusare tider.

Trotsade iaf huvudvärken och drog ikväll iväg på teknikträning på skidor. Efter helgens åkning kände jag att lite teknik nog skulle sitta fint. Och ta mig tusan, var det inte lite roligt ikväll, passgången visade sig bara en gång. Diagonal med och utan stavar, dubbelstakning och vi fick även prova byta spår. Mycket bra träning med Kingen Jansa.

Väl hemma hade en vadslagning skett mellan son och man. Jag kan säga att mannen åkte dit stort och blev några kronor fattigare :-)

-18 gr, galet!
 Imon mina vänner är det fredag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar