fredag 4 januari 2013

Gårdagen

Sovmorgon, härligt. Lite fix på fm sedan iväg på underbar massage, precis vad min kropp behövde.

Långprommis med vår lånehund Aska som är en helt otroligt fantastisk hund, sanna mina ord.

På em iväg och hämta upp en Supergirl för träning. Tyvärr hade jag inte laddat med så näringsrik kost eller hur man ser det (Rockyroads).

Första passet Kettlebells, såå långa 30 min, gristrött och när vi skulle teama fanns inte mycket ork till peppning, men skit bra jobbat Linda i efterhand. Vi är ett bra team.

Vid spinningen som var nästa pass kom nästan Rockyroads:en upp. Trycka, dra, tur det är bra musik som gör trampandet lite lättare.

Sista passet, core, och tametusan gav inte Rockyroads:en en energikick. Tack för det eller nåt.

Hem och snabb dusch och taccomiddag med goda vänner Smakade vääääldigt bra måste jag säga! Tack till kocken.

Idag uppe kl 07 i stallet för att nu landa med tända ljus och julgran med frukost och en vovve som sällskap. Tyst och lugnt, tror det blir en bra dag.


Jag och min runda kompis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar