måndag 2 maj 2011

Döööööv!

Suget efter någon form av träning är stort. Jag vill testa mina nya löpardojjor, jag vill prova den lånade racern, jag vill skutta runt i combat, jag vill delta i maj-utmaningen och jag vill yoga min stela kropp!!! Det sista skulle jag väl gott och väl fixa, men NEJDÅ! Jag ska hålla mig lugn...iaf ett par dagar till, sen...

Istället vinkade jag av mannen på en löptur och tog tag i något betydligt jobbigare...Nämligen tonåringens rum!!!

Passade på när han inte var hemma och gjorde ett djupdyk med cyklop, handskar och syre på ryggen:) Jag sög, torkade, slängde och svor! Sen gjorde jag en sak till...Tänkte väl att så farligt kan det väl inte vara,så högt kan det väl inte låta, sneglade länge, sen tryckte jag lite lätt på knappen. Jag mer eller mindre flög bakåt av en decibel som var öronbedövande hög och blev sittande och ångrade djupt att min nyfikenhet tog över. Tryck ALDRIG på ett signalhorn inne ämnat för typ fotbollsmatch ute, det låter hööööööögt!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Du är för härlig du!
    Man ska inte vara för nyfiken.
    Se till att ta det lugnt och krya på dig.
    Kram!

    SvaraRadera