tisdag 17 maj 2011

Tråkig repris

Gick tillbaka i mina inlägg sen 1 år tillbaka och upptäckte att jag nu går igenom exakt samma sak som då. Maj månad betyder låååångdragen förkylning. Hade även då problem med halsen. öron och luftvägar. Kanske min lösning vore att åka iväg till ett varmare ställe, typ Maldiverna eller nån annan underbart exotisk plats just denna månad. Detta ska jag tänka på till nästa år. Sköna maj ska levas i annat land, japp, så får det bli.

Har både idag och igår tagit lite raskare promenader och det känns i luftrören, så jag håller väl mig till promenader och chockar kroppen totalt med varvet på lö, för runt det ska jag även om det blir taxi sista biten. Jag har ingen lust och motivation att gå Vårruset imon heller, var ju inställd på att springa så jag har gett bort min plats och stannar hemma och tröstäter Polly.

Good luck alla girlsen imon och hoppas på finväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar