tisdag 10 maj 2011

Problem

Är skitförbannad! Inget funkar som det ska, bloggen lever sitt eget liv. Den hoppar, byter plats, lägger till och tar bort! Får inte till den som jag vill och layouten nu har den fixat dit själv, fiffigt va, nej inte alls! Inget för en kontrollmänniska som mig.


Igår provade jag mina inköpta cykelsaker. Det fick bära eller brista, jag tog mig en cykeltur i finvädret efter 11 timmars jobb. Den första turen för i år, och jag kan meddela att jag lever idag med. Hela utstyrseln på och jag kände mig en aning löjlig. Som värsta elit cykelåkaren fast det var min 3-växlade pärla jag rastade. Har nu fått grannens racer fixad idag så jag får väl testa den nästa gång.


Med hjälm på, som jag för övrigt aldrig använder annars, men som kändes ganska ok ändå, glasögon, har jag bekant varje dag, men inte lika coola som dessa, men perfekt i det soliga vädret, cykelbyxa, med vaddering för krusifikabahognyhyshan, kändes faktiskt riktigt bekvämt fast en aning kinky , cykelvantar, nja, provade dom bara ett kort tag, men säkert bra vid längre turer.


En härlig tur i perfekt soligt och varmt vår/sommar väder. Hann hejja på Urban efter vägen som var ute på långpass, men som inte ville stanna och prata med frugan. Fullfjädrad cyklist, iaf till utstyrsel




Tur det finns stoppskyltar med tid för vila



Backar...

1 kommentar:

  1. MYYYYSIGT! Du ser tokproffsig ut, det är bare å åk!

    SvaraRadera