tisdag 14 juni 2011

Rumpan krymper???

Idag har jag äntligen köpt lite blommor att plantera, så nu ska det bli grönt hos Olssons. Blir liksom lite mer liv med blommor i krukorna. Så nu hoppas vi på varma sommarkvällar så man kan njuta på altanen och av blommorna.


Söndag och måndag gick jag och var lite kaxig eftersom jag inte kände en enda krämpa i kroppen efter lördagens cykling, men...idag kan jag lova att det drar i rumpan må jag säga. Man ska inte skrika hej förrens man är över bäcken, brukar man ju säga. Det känns som rumpan liksom krymper sakta men säkert, vilken den gärna kunde göra och dra med sig lite annat "löst" medan den ändå håller på. Har även varit på ett pass core idag och det blev väl en smärre chock iaf för ryggen! Detta måste det bli ändring på, så nu ska det bli ändring på det, joråsatt!

Glada tjejer gick i mål efter Tjejvättern!
Puss på er!

3 kommentarer:

  1. Vilken otroligt snygg bild på oss brudar.... Jisses!!!=)

    SvaraRadera
  2. Ni är så duktiga, jag är grymt imponerad.. Ni kör tamejtusan snabbare än vad jag gör på racer........... och vad säger det. Jo att jag måste träna mer :)
    Stort Grattis till alla er grymma brudar!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja vi ser faktiskt lite härjade ut! Måste vara kameran som gör det;) / Häxan

    SvaraRadera