tisdag 28 juni 2011

I`m back!

Ni kanske trodde att jag gått under jorden, men nejdå, jag håller mig ovanpå. Har även överlevt en midsommar med 3 nätter i husvagn, familjens första längre camping i nya vagnen, jodå, vi överlevde. Härligt gäng som bjuder på många skratt och galenheter var även vårt sällskap.

Midsommardagen bjöd även på tävling där mannen sprang, Orsakajt`n. 15 km skulle avverkas av han och kompisen, jag var endast med som support denna gång. Eller support, inte lät att peppa någon som sitter på bajamajjan hela tiden innan start.


Hann t om tappa bort honom innan start, men vips så stod han där och var startklar. Undrar vad tankarna går här, strategier för loppet eller ett till toabesök???


En som troligtvis var mer fokuserad än min man, var Anna Haag, som sprang samma sträcka som mannen, dock lite snabbare och även sprang in som vinnare.


Vädret var väl ok för att vara midsommar, men man har ju sällan några större förväntningar på vädrets makter när det gäller midsommar. Midsommardagen till ära provade jag att simma i våtdräkt i Orsasjön, 15 gr, men i kom vi. Kändes helt ok faktiskt.


Inga större världskrig i vagnen allstå förutom att jag håller på att plocka ihjäl mig på saker HELA tiden i vagnen. Borde väl egentligen lägga ner campinglivet när man är en pedant som jag med kontrollbehov på 100%, men det är ju faktiskt mysigt med egen vagn och familjen får väl helt enkelt stå ut med en frenetiskt plockande mamma.


Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar