måndag 20 juni 2011

Lite nytt...

Fick ett ryck häromdagen och målade lite. Jag glömmer ju alltid att knäppa före och efter bilder när jag gör något. Så det får bli bara efter bilder.

Hyllan var iaf i samma röda färg som detaljerna på huset och stolen var en gammal sliten beige stol som bara stod och gjorde ingen nytta i friggeboden. Men med lite färg förgyller man det mesta :-)



För övrigt gick jag hem tidigare från jobbet idag då jag har en envis hals/öronvärk/huvudvärk. Detta är ju inget nytt och jag känner mig enbart less. Känns som det tar emot att ringa till Hc då det enbart handlar om virus i min kropp. Nu är det ju bara tre dagar kvar till semestern och då vill jag vara frisk och träna, ha picnick, bada, grilla, umgås, ha sand mellan tårna, sola, äta glass, slappa och umgås med familj och vänner!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Åh vad du piffar och fixar, önskar jag hade lite av dina gener där.... Tusen tack igen för allt pepp under rundan, blev alldeles rörd av dina sms under natten. Du är bara bäst! Kram!

    SvaraRadera
  2. Öh, det var alltså Marre som skickade kommentaren, jag har problem med att skriva kommentarer med gmail-kontot just nu av någon anledning.

    SvaraRadera
  3. Känner spontant att det blir perfekt med lite rose vin under den fina hyllan i ljusens sken...eller va säger du :-)

    SvaraRadera
  4. Har du helt rätt i Fia! Detta ska vi ordna!

    Klart som spa att ni skulle peppas Maarit!

    SvaraRadera