torsdag 30 juni 2011

Tidigt spring i backe

Min första semestervecka har hittils bestått av strålande lovely sooool! Uppe tidigt på mornarna är jag ochså eftersom Ida ska på ridläger. Idag klev jag upp ännu tidigare för att ge mig ut på en löpvända på morgonkvisten, 7.30 var jag igång. Sprang ner till Fagersta där en härligt tung backe väntade. Det blev några vändor upp och sen en vända i en annan backe. Lite utlandskänsla fick jag med värmen och lukten och svetten som rann, synd bara att poolen inte var uppsatt. Men ikväll kom den upp ochså.

Efter att skjutsat dotter packades väskan för en stranddag med grannen. Så nu ser vi ut som danska flaggan, röd och vit, schnyggt! Tydligen fanns det loppor i vattnet där så hoppas verkligen vi slipper dessa.


Härligt seg backe...

...byttes ut mot stranden, härligt!


Urban in action!

Efter kvällens grillning sattes som sagt poolen upp. Och sen var det bara att leta pumpen till poolen. För er som känner till min käre makes humör kan ju bara tänka er vad det sades när fel förråde tömdes i jakt efter pumpen. Pumpen kom tillrätta i ett annat förråd iaf! Han e ju för go mitt allt. Nu blir det sängen snart, upp tidigt imon då det blir det uppvisning på Idas ridläger.

1 kommentar: