måndag 6 juni 2011

Låååång helg!

Otroligt skönt med flera dagars ledighet. Mycket har hunnits med och jag hann även med att jobba en sväng på fredan. Därefter blev det en tur till Gävle för att köpa nya cyklar till barnen. Svägis fyllde även år på fredan så det blev grillat hos Olsson/Larsson på kvällen. Vi fick även med oss mellankusinen hem som sovgäst.

Lördagen bestod av Bessemerfest och fokus låg på Bessemerstjärnorna där Ida var med. Duktiga var de allihopa, otroligt modigt att gå upp och ställa sig på scen inför så mycket folk. Annars känns det inte som det är så mycket mer som lockar med Bessemerfesten, kändes enbart skönt att åka hemmåt. Kvällen avslutades med grillat hos Nilssons.

Söndagen var lika med hemmafix och en kort löptur. TUNGT är ordet för den turen, men det kan ju bara bli bättre. Em laddade jag för fullt med Hellström i högtalarna och cider i glaset. En riktig höjdarkväll med solen och bästa Anna & Carola som sällskap och såklart en makalöstbra Håkan Hellström. Vilken energi killen har, han ger verkligen järnet hela tiden. Jihha, han fyllde mina förväntningar!!! Sommarkonsert ute med fint väder, nu är sommaren här och den är så välkommen!

Idag var långpass med klassikerkompisarna planerat. Men tro på f*n, hade jag inte ont i halsen när jag vaknade (kanske berodde på konserten) och hoppade den långa turen, men ska lura med mig Urban på en kortare tur ikväll när vi grillat i lekparken med våra trevliga grannar.



Förväntans(fulla) brudar i det gröna!
Bästa Håkan!


Allt ljus på Håkan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar