fredag 17 februari 2012

40 år

...vill jag gärna fylla varje dag. Blivit grattad härsan och tvärsan.

Familjen sjöng så vackert och presenter på sängen. Fick en träningsweekend med min PT, jippie, TACK TACK TACK BÄSTA FAMILJEN!

Varit upp på jobbet med Pollykaka till bästa kollegorna och träffat barnen. Varit på lunch med bästa Ywonne (och nära på slängt hennes mat...jag vet... jag är förvirrad) tack för god lunch iaf. Mamma och S-G var ner på fika, taaaack! Släkt och vänner hör av sig, det är bara så great!

På em åkte fam på hotellnatt, öppnar dörren vid ankomst och på bordet står choklad, champagne och gulligt kort från Fam Kaskela och Virén, loooove you. Blev superglad och grät en skvätt. Nu är lite shopping avklarad, champagnen urdrucken och jag och Ida ska börja fixa oss för middag. Låt denna dag ALDRIG ta slut! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar