tisdag 28 februari 2012

På startlinjen

...skulle jag ha stått idag. Är anmäld till Halvvasan, men motivationen har inte varit på topp vad gäller skidåkning eller träning överhuvdtaget. Skador och sjukdomar sätter sina spår och jag hoppas hitta träningsglädjen igen. Igår körde Gry och jag core-passet iaf och det gick otroligt bra, kändes så iaf. Ett härligt gäng har det blivit på måndagar.

Något annat som tar mycket av min tid är stallet och Leon och det känns som att det får ta den tiden ochså för det är så fantastiskt roligt. Att ha ett intresse tillsammans med sin dotter är så kul, att kunna dela det med varandra. Imorse var vi upp tidigt och tog oss en tur i skogen. Det hade töat och snöat under natten så underlaget var perfekt på de flesta vägar. Vi kunde galoppera i lugn galopp och bara njuta av vårvädret, det är livskvalite, bara att njuta!
Törstig Leon efter turen

Nu ska jag ta kaffekoppen och mannen som sällskap och sätta mig mot väggen på friggebon och inta lite solenergi. Mot kvällen blir det nog en tur till Valbo för att kika på kamera.

Hoppas det går alldeles utmärkt för kompisana som åker Halvvasan idag, strålande väder får de iaf.


2 kommentarer:

  1. Ja ibland blir det så men det kommer fler år. Ta vara på tiden med dottern den kommer inte igen!
    Nästa vecka ska jag försöka slippa jobba så länge så jag kan komma ner och köra lite core med er. Härligt att det går bra på måndagskvällarn.
    Ha en underbar dag!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Ja, Carina, jag ska ta tillvara på tiden med Ida och poppon. Klart du ska göra core, på måndag ska jag köra för Gry har ju ett hundintresse ochså :-) See you och kram tillbaka

    SvaraRadera