måndag 6 februari 2012

Desinficerad

Nyss hemkommen efter ett core-pass, roligt att så mycket folk vill stärka sina mag och ryggmuskler. Spannet på ålder idag var runt 50 år, det är väl därför föreningen heter Aerostep company- Träning för alla.

Nu är jag desinficerad. Descutan var ingen hit för Mallans hår kan jag lova. Och dessutom ska samma procedur med tvagning upprepas imorgon ochså. Jag luktar illa, sjukhus känsla direkt. Kommer väl att skrämma slag på personalen imon eftersom inget skum, spray eller dyligt får användas.

Imon ska mitt finger opereras, men nu idag tycker jag inte att fingret gör det minsta ont, kanske ska avboka imon...! Förkyld är jag ochså, men har man ingen feber så finns det ingen återvändo. Nej, nu ska det skäras och skrapas och blodet ska rinna, thats it!

Dax att sussa, frukost ska intas tiiiiidigt imon bitti, för sen ska man tydligen inte få äta nå mer på måååånga timmar. Inte ens en liten Rigo-chokladkaka får slinka ner...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar