onsdag 22 februari 2012

Fy fan!




...för magsjuka!

Jag brukar vara den som skryter med att jag klarar mig från magsjuka. Igår morse vaknade jag med huvudvärk, men inte värre än att jag fixade dagen. När jag kom hem la jag mig och Urban var snäll och följde med Ida till Leon. Sen efter 21 brakade helvetet loss! Har tillbringat natten som en jojo mellan säng och toa. Slut i kroppen, vilket träningspass! 2 dagar hann jag va på jobbet.

Helgens träning blev lite ridning, passade på att låna ponnyn på lö kväll. Väldigt längesen jag trimmade dressyr, på ponny!!! Så jädra roligt, blev dock inte inte så lång stund då Ida hotade att gå ut ur ridhuset om jag fortsatte, kul var det iaf och jag hoppas på fler gånger :-)

Söndagen blev vigd till lite pyssel inför lördagen. Kvällen avslutades med combat, sjukt roligt pass där duracellkaninen bjöd in den japanska Sparrow, love him!

Måndagen jobbade jag, tog stygnen ur fingret, var på skötarmöte och körde core på kvällen, ett fnissigt pass för mig och norskan med lätt förvirring. Men passet flöt på bra.

Nu ska jag försöka få i mig lite kokta makaroner får se vad magen tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar