fredag 3 februari 2012

Vasaloppet- jag är bäst!

Inatt mina vänner låg jag 1:a i vasaloppet i början av loppet, först, ingen bakom liksom!!! Gick ganska mycket uppför i början och det gick fort! Jag hade fullt sjå att fundera ut hur jag skulle hinna med att få en bra blogggbild. Jag hade Urban med mig, men han "tappade" liksom fart jämfört med mig...Senare ville jag tydligen ge chansen att vinna till någon annan för då unnade jag mig en låååångfika för att vänta in Urban. Vilket sendrag han är!!!


Hann med en bloggbild iaf. Först, etta liksom.

I helgen startar äntligen Mello, ska bli så roligt att äntligen ha något bra att titta på när lördagskvällen stundar. Startar upp med goa vänner imon och hoppas på ett tipptopp startfält och fullt ös :-) Ikväll väntar combat/core och grannen ska med, great. Imon ska jag och Ida rida med Camilla och Filippa, så som tjejerna längtar. Själv hoppas jag på mildare väder så man inte fryser fast på hästryggen.

Ta hand om varandra och trevlig fredag alla vänner! 

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att åka skidor på natten!/anna

    SvaraRadera
  2. Nattlopp, vet du! Testa, ger riktigt bra utdelning.

    SvaraRadera
  3. Ha, ha. Sanndröm?? Själv drömde jag inatt att jag var Charlotte Perrelli...undrar vad det betyder?

    SvaraRadera