torsdag 23 augusti 2012

Egokväll

Har ägnat mig åt mig själv ikväll. Hade stängning på jobbet och gav mig i princip direkt till Aerostep där jag skulle ha core-pass, härlig stämning idag igen :-) Efter coren hade min core-guru sitt Bodystep pass och jag hängde på där. Det kändes helt ok (!!!) att det var en halvtimme, intervallerna där är tuffa, men ett riktigt roligt pass och ser framemot 45 min passen. Kollegan är dessutom skadad så hon gjorde det riktigt bra idag.
Jag och min core-guru sådär härligt svettiga efter passen.


Fick även skälla på henne eftersom hon envisas med att gå runt i sina träskor som vi av erfarenhet vet är livsfarliga. Spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, de ska väck Carina!!!!!!!!!!!!!

Väl hemma fanns energi kvar så det blev en kort löpvända. Härligt att springa med regnet i luften och faktiskt varmt i luften. Hey yo summer, stanna ett tag till. Har även hunnit ner till Dip och gett honom godnattpuss på mulen. Nu soffan, härligt med helg och denna helg vankas multisport tävling i skogarna runt Hofors och jag hoppas det blir en kramp-fri dag för mannen...


1 kommentar:

  1. Härligt att du har så mycket energi så du orkar ett löppass efter BS :)
    Träskorna!!! ska inte väck, det är superbra att gå ut och hämta posten i haha

    SvaraRadera