lördag 25 augusti 2012

Multisporttävling

Dax att kliva upp, ska ju ut på äventyr idag.

Spännande dag och jag ska försäkra för mannen hur mycket jag älskar honom innan start för jag är rädd att det kan komma kommentarer från mig idag som kanske kan irritera honom en smula...

Har ju inte hunnit ladda direkt, men såhär tänker jag:

Cykling: Har cyklat mouantinbike en gång, det gick ju skapligt bra. Idag har jag en cykel som jag testade igår kväll en kort kort kort sväng, bara för att lära mig växla och prova köra på stig, lite annorlunda då mot min racer på asfalt. Livrädd för nedförsåkningen idag och för att ramla och bryta någon kroppsdel.

Paddling: Sista paddlingen var nog i mellanstadiet. Så vi har ett spännande moment att vänta. Rädd för i och ur momenten, rädd för att kantra.

Löpning: Största farhågan, håller mitt bröst??? Alltså inte brösten som putar ut en aning utan, andningen. Löpningen kommer iaf gå i snigelfart och jag är rädd att det kan komma en och annan kommentar från mannen som för övrigt ska dra mig runt i ett snöre...

Orientering: Out of buisness!

Håll i hatten (snodden)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar