torsdag 9 augusti 2012

Få se om det funkar nuuuu dååååå

Hej o hå! Inte mycket bloggande på sistånde. Bloggen krånglar mest hela tiiiin.

Hursomhelst så börjar denna härliga semester gå mot sitt slut. Jag äter mest gott hela tiden, är i stallet och gosar med Dip, äter igen, igen, igen och igen. Fick ett starkt återfall av Brago denna vecka som jag lyckats hålla till ett tillfälle. Vänner matar mig med Polly som jag absolut inte kan säga nej till, känns ju otacksamt att tacka nej. Har hittat en underbar sommarefterätt som bara är bäst. Har hittat den godaste av alla godbitar i Stjärnsund, har med andra ord tränat och tuggat upp träningsvärk i käkarna.

Igår hade tjejerna i Team Hofors pepptalk med hjälp av god mat och vin, jädrar va bra det blir med lite vin i kroppen. Själv har jag valt att stå över Vasastafetten i år. Det som spökar i bröstet vid framförallt löpning verkar inte vilja ge sig och är så jädra trist, väljer med vemod i hjärtat att hoppa över och komma tillbaka nästa år.

Idag har vi varit en snabb sväng till Valbo. Där lyckades vi hamna mitt i ett drama där självaste Jc-Jonas var hjälte (förstod man ju) han både brottas och jaga tjuvar på parkeringen, starkt påhejjad av mig, Urban mindre road...

Tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar