måndag 3 september 2012

Ditt & Datt

Sitter just nu med blinkande lampor och lampor med dimmer runt omkring mig då Urban hade "lilla julafton" efter att fått ett paket idag bestående av fjärrstyrd belysning. Nu ska lampor och annat med el kunna styras från min mobil, jodå vilken grej att kunna styra detta från jobbet med bara telefonen, han är helimpad och säger hela tiden, kolla va coooolt! Medan jag känner nja! Samtidigt så sitter jag med skämskudden och småtittar på "Ensam mamma söker" uscha, va pinsamt vad folk ställer upp på och i tv dessutom. En helt kyssgalen kvinna! Nog om detta!

Under mannens och min start i multisport tävlingen funderade vi hur paddlingen kunde gå så dåligt, hur vi kämpade med denna kanot som hela tiden drog "åthelvete" för mycket höger, heeela tiden. Har fått reda på från säker källa att vi paddlat kanoten bak o fram, om det nu finns en bak och fram på den varianten. Måste ju hursomhelst sett väldigt roligt ut.

I helgen har vår familj (inte Linus då) "pryat" på stalltjänst i stallet, det tog tydligen hårt på mig och Urban då vi blev liggande igår och jag fick gå hem tidigare idag då jag inte mådde bra. Men sömn gör verkligen susen, somnade som en stock när jag kom hem och vaknade betydligt piggare, skönt. Hoppas vara tillbaka på banan nu. Ikväll har Ida haft dressyr träning för Lena och hon var nöjd efteråt och tror även Dip var nöjd iaf med myset efteråt. Linus har cyklat i Bmx-hallen, ja, nu är vardagen här, bara gilla läget!


Mys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar