tisdag 23 april 2013

Min tavla är på tv

Somnade sent igår, jättesent, klockan var närmare midnatt, på tok för sent för mig. Dessutom hade jag öppning imorse. Ingen bra start på morgonen. Startklar kl 06.10 är mina nycklar borta, finns inte. Väcker Urban, men han vet inte alls vad det handlar om. Shit, åker till jobbet och hoppas att inte vår städerska är sjuk, hur gör jag då? Dessutom skulle jag ha praktikant med mig, bra Malin!!! Ska jag stå med ett gäng morgontrötta barn ute och kanske starta upp en lek, jippie vad roligt 6.30 på morgonen.

Städerskan var där, puh! Hittat nycklarna också!

Kollar på härliga Gynning på talkshow på tv. Hon är nog ett hata/älska objekt, själv tycker jag att hon är sådär härligt spontan, precis sådär som man själv kan känna ibland. Hon kläcker ur sig det hon känner och kanske tänker efter lite sent, men ändå så härlig. En sak hon sa idag var ett sant erkännande, hon sa "Jag har lärt mig leva med mina sidor" härligt att erkänna för sig själv att Thats me, simple and clear! Roligt också att min tavla från Gynnning var med i tv.

 
Ikväll har jag hunnit bakat och ätit paj och även klämt in ett intervall pass på spinning cykeln och tränat uthållighet med kettlebellskulan. Tack för det Kicki och Maarit!


3 kommentarer:

  1. Och vet du, vännen, du ÄR precis som Gynning. Lika snygg, lika spontan och med ett lika smittande skratt! Kommer ihåg när du gav mig en bok för länge sen när jag var sjuk,boken om Gynnings liv. Jag var lite skeptisk till en början men kom på mig själv att sträckläsa den och älskade Gynning mer och mer för varje sida. Hon är en speciell tjej, precis som du! <3

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, men inte gapar jag väl lika som henne när jag skrattar? Eller, haha!

    SvaraRadera
  3. Nä, det gör du inte. Du är bara söt. :)

    SvaraRadera